Join us on Perfectworld Vendetta!


    Visiting? leave a message

    Share
    avatar
    sibz
    Admin

    Posts : 59
    Join date : 2008-06-08
    Age : 33
    Location : Manchester ,UK

    Visiting? leave a message

    Post  sibz on Mon Mar 08, 2010 7:59 pm

    let us know whowas here and when
    avatar
    Belldandy

    Posts : 13
    Join date : 2010-05-23
    Age : 30
    Location : Sibiu/Romania

    :D

    Post  Belldandy on Mon May 24, 2010 5:07 am

    i was here:Dhahah
    avatar
    Xevanna
    Admin

    Posts : 224
    Join date : 2010-05-23
    Location : hehe in your bedroom hiding

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Xevanna on Mon May 24, 2010 7:49 pm

    I was here too lol!
    When?? Well im is here now!! tongue where is you???
    avatar
    Enol

    Posts : 124
    Join date : 2010-05-23
    Age : 39
    Location : Spain

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Enol on Tue May 25, 2010 10:46 am

    cheers weeee!!
    avatar
    Xevanna
    Admin

    Posts : 224
    Join date : 2010-05-23
    Location : hehe in your bedroom hiding

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Xevanna on Tue May 25, 2010 12:04 pm

    cheers weeee!! Shocked

    Koliiii that is not saying your here and when Very Happy

    saying cheers weeeee im hereeee!!! now that is telling you was here lol! tongue
    avatar
    Enol

    Posts : 124
    Join date : 2010-05-23
    Age : 39
    Location : Spain

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Enol on Tue May 25, 2010 12:19 pm

    weeee!!

    Im in Chewakkas mode tongue

    Not more than a word!! XD


    Last edited by Koldara on Tue May 25, 2010 12:20 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : ^^)
    avatar
    Belldandy

    Posts : 13
    Join date : 2010-05-23
    Age : 30
    Location : Sibiu/Romania

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Belldandy on Tue May 25, 2010 1:39 pm

    Shocked koli is here affraid runnnnnnnnnnnn affraid affraid
    avatar
    Enol

    Posts : 124
    Join date : 2010-05-23
    Age : 39
    Location : Spain

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Enol on Tue May 25, 2010 2:07 pm

    Fear me fear me. I like that Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
    avatar
    Xevanna
    Admin

    Posts : 224
    Join date : 2010-05-23
    Location : hehe in your bedroom hiding

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Xevanna on Tue May 25, 2010 6:07 pm

    Chewakkas mode!!!!

    OMG Hidee!!! *hides behind bell* affraid
    avatar
    sibz
    Admin

    Posts : 59
    Join date : 2008-06-08
    Age : 33
    Location : Manchester ,UK

    ehemm

    Post  sibz on Wed May 26, 2010 5:29 pm

    ehm this is for visitors to post , no members allowed to post here ...

    only joking lol! you can post anywhere if you want i dont mind
    avatar
    Bella

    Posts : 104
    Join date : 2010-05-27
    Age : 36
    Location : In your pants

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Bella on Thu May 27, 2010 6:14 pm

    I'm visitor. TAKE ME TO YOUR LEADER! *runs away*
    avatar
    Xevanna
    Admin

    Posts : 224
    Join date : 2010-05-23
    Location : hehe in your bedroom hiding

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Xevanna on Fri May 28, 2010 3:59 pm

    Bella a visitor affraid

    Thought Chewakkas mode was scary but Bella as visitor and wanna see our leader affraid *runs*
    avatar
    Xevanna
    Admin

    Posts : 224
    Join date : 2010-05-23
    Location : hehe in your bedroom hiding

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Xevanna on Fri May 28, 2010 5:55 pm

    sibz wrote:ehm this is for visitors to post , no members allowed to post here ...

    only joking lol! you can post anywhere if you want i dont mind


    If he does mind ...we got ourself BBQMEAT then Twisted Evil
    Meaning D3 you got more time to get ready for your BBQ cheers


    Last edited by Kynthra on Fri May 28, 2010 6:22 pm; edited 1 time in total
    avatar
    BarBMasta

    Posts : 34
    Join date : 2010-05-28
    Age : 26
    Location : Minnesota

    Re: Visiting? leave a message

    Post  BarBMasta on Fri May 28, 2010 6:00 pm

    i wasnt here.. Shocked
    avatar
    Bella

    Posts : 104
    Join date : 2010-05-27
    Age : 36
    Location : In your pants

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Bella on Sat May 29, 2010 2:31 pm

    BarBMasta wrote:i wasnt here.. Shocked

    You can't hide from us!!! *grabs roasting stick*
    avatar
    LuNa

    Posts : 64
    Join date : 2010-05-23
    Location : The Netherlands

    Re: Visiting? leave a message

    Post  LuNa on Sun May 30, 2010 4:51 am

    Heya all flower

    Just smurfing around ^^

    And D3 can hide btw look at screenshots..... geek


    lol!


    Last edited by LuNa on Mon Sep 06, 2010 12:21 am; edited 1 time in total


    _________________

    Awesome siggy made by Lesca



    Awesome work Lissy ty
    avatar
    sibz
    Admin

    Posts : 59
    Join date : 2008-06-08
    Age : 33
    Location : Manchester ,UK

    wow___

    Post  sibz on Sun May 30, 2010 5:07 am

    wow we have some seriusly angrey people here maybe we all need theraphy lol!
    avatar
    Xevanna
    Admin

    Posts : 224
    Join date : 2010-05-23
    Location : hehe in your bedroom hiding

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Xevanna on Sun May 30, 2010 9:15 am

    angry!!! nahhh we aint angry ppl ....nutters cheers that is the right answer!!!
    avatar
    Bella

    Posts : 104
    Join date : 2010-05-27
    Age : 36
    Location : In your pants

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Bella on Tue Jun 01, 2010 1:56 pm

    Yup, we all just nut cases. Me being the biggest one. Lol.
    avatar
    Xevanna
    Admin

    Posts : 224
    Join date : 2010-05-23
    Location : hehe in your bedroom hiding

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Xevanna on Tue Jun 08, 2010 12:49 pm

    cheers cheers cheers I was here today!!!!! where is all of you now huh huh huh Very Happy
    avatar
    Bella

    Posts : 104
    Join date : 2010-05-27
    Age : 36
    Location : In your pants

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Bella on Thu Jun 17, 2010 4:39 pm

    The aliens are coming!!! alien alien alien

    Run awayyyyy! affraid


    _________________
    avatar
    VICTOR

    Posts : 5
    Join date : 2010-05-30

    Re: Visiting? leave a message

    Post  VICTOR on Thu Jun 17, 2010 8:10 pm

    i wasnt here so i wont leave any messege
    avatar
    aoe

    Posts : 43
    Join date : 2010-05-30
    Location : corrupted nation of malaysia

    Re: Visiting? leave a message

    Post  aoe on Tue Jun 22, 2010 2:30 am

    serverdown... so kinda bored...
    avatar
    Bella

    Posts : 104
    Join date : 2010-05-27
    Age : 36
    Location : In your pants

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Bella on Tue Jun 22, 2010 4:57 pm

    Yuh...withdrawls FTL.No


    _________________
    avatar
    aoe

    Posts : 43
    Join date : 2010-05-30
    Location : corrupted nation of malaysia

    Re: Visiting? leave a message

    Post  aoe on Mon Jun 28, 2010 4:31 pm

    nuuu.. patch file 217mb.. with d/l speed at 50kbps..

    Sponsored content

    Re: Visiting? leave a message

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed Nov 21, 2018 9:01 am